چه درمان می تواند شما بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند شما بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را

چه درمان می تواند بیمار را با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به شما بدهد؟ در واقع، مرحله 3 مرحله حیاتی بیماری کلیوی، بدون کنترل خوب ممکن است به نارسایی کلیه به سرعت در حال سقوط، حتی ارومیه است. با این حال، اگر شما می توانید درمان به موقع را، پیشرفت این بیماری را می توان آهسته و شما می توانید فرصت آن را معکوس داشته باشد.
چه درمان می تواند بیمار را با مرحله 3 بیماری کلیه به شما بدهد؟
Hormonotherapy را می توان برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه، برای کسانی که حساس به این درمان هستند، بیماری خود را می توانید به خوبی با کمک آن کنترل استفاده می شود. اما نقطه ضعف این است این بیماری خواهد شد پس از کاهش دوز از این درمان reoccurred. علاوه بر این، بلند نظر دوزهای بزرگ خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی را، در نتیجه برای وادار بسیاری از عوارض دیگر.
دیالیز است که اغلب به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که می تواند کلیه کمک به انجام بخشی از کار، مانند تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن، در نتیجه به از بین بردن آن علائم بیماری کلیوی توصیه می شود. اما برای مرحله 3 بیمار بیماری کلیوی ندارند مناسب برای این بیماری، چرا که آنها هنوز هم شانس برای بهبود عملکرد کلیه داشته باشد، اما دیالیز می توانید آنها را در این نقطه کمک کند.
پیوند کلیه به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیه شناخته شده است، اما آن را بدون نیاز به بیمار بیماری مرحله 3 کلیه است، زیرا این بخش از مردم هنوز هم فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است شناخته شده برای کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن، پس از آن توسط بسیاری از بیمار بیماری کلیه را دوست داشت. اما دلایل اصلی که چرا مردم آن را انتخاب کنید به عنوان درمان خود است می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر، در نتیجه برای کمک به مردم به زندگی عادی.
اگر شما هنوز هم می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: